Underbart 🏡

Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger men jag/vi trivs så himla bra i nya huset! Det är ett sånt lugn här.

I söndags va Sami och jag barnvakt när Terese va och jobbade mellan 9-14. Det är första gången som Liam är ifrån sin mamma mer än 30 minuter 😱

Allt gick hur bra som helst, på förmiddagen gick vi på en promenad runt i grannskapet och ner till sjön, Liam passade på att sova då.

Efter lunch gick vi ut på tomten och gungade lite, sen kröp lillskiten ett varv runt huset!


Vi har fått en Ove Sundberg i familjen 😂


I dag fyller Carro 26 år 🎂 jag åkte förbi henne på jobbet med en liten present innan jag åkte till mitt jobb!


Vi ska till henne på lördag och gratta henne 💐

Helgen 2-3/4 sover Sami och jag på hotell inne i "Stockholm ", mysigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0