Gott och blandat!

 
Det är dags för en liten uppdatering nu känner jag.

Ella blev storasyster den 17/4 kl 10.59. Liam vägde 3130 g och var 50 cm lång, Terese var verkligen helt fantastiskt duktig under förlossningen, hon använde bara lustgas och sa knappt ett ljud till skillnad från tjejen i rummet bredvid.

Ella har fått sin insulinpump och det funkar riktigt bra, hon tar till och med blodsocker prov på sig själv. När vi byter infart till pumpen fixar hon det utan emlaplåster :)

Terese, Liam och jag var nere i Göteborg för ett par veckor sedan och hälsade på Carro och Jimmy. Vi passade på att heja på min chef som sprang Göteborgsvarvet.

Den 6 juni hade vi dop för Liam Olov Karl Sjöström.

I morgon åker Sami, jag, Kjelle och Åsa till Barcelona i 4 dagar och ska kolla på MotoGP. Ska bli så kul att få se ett race live på plats.
 

Kommentarer
Postat av: vännen

Vad kul att se lite nytt från Dig. Vilken fin familj och barnbarn du har! Ha en mysig mini semester nu så hörs vi när du kommer hem.
Kramar vännen

2015-06-10 @ 23:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0