Mellandagar

Julafton förflöt lugnt och mysigt!
Lite väl mycket julklappar blir det ju alltid. 

Jag är väldigt nöjd med mina, jag fick fotoförstoring på Ellas dagisfoto, två mysiga tjocktröjor, presentkort på ved 😀🏡 presentkort hos frisören, presentkort på Jensens, sån grej som gör bättre hållning för axlarna, olika sylter och böcker från Finland. Sen hade mamma satt in pengar till barndiabetes fonden 👍👍👍

I går fick jag ett migränanfall som slutade i en spya för min del, det är andra gången på 30 år..... Så det var bara att ta migräntabletterna igen och lägga sig, sov i tre timmar vaknade och mådde så pass bra att jag kunde följa med till mamma på middag.

Idag utnyttjade jag mitt presentkort hos frisören, resultatet blev riktigt bra tycker jag!


Båda Carro och jag har blivit av med våra regskyltar på parkeringen här hemma, på min bil slet idioterna även bort plastgrejen också både fram och bak, vi var och hämtade provisoriska skyltar idag och polisen var så gullig och ritade till ett litet ❤️ på mina!

Vad som händer resten av ledigheten återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0