Operation

Nästa vecka ska jag operera mig. Jag läggs in på HS 7.00 och kommer att opereras tidigt under dagen.

Det är min livmoder som ska bort för att den är förstorad och så är det ett myom som är 5-6 cm i bakvägg. Jag har ju inte nån glädje av den längre och jag kommer slippa värken.

Det blir sjukskrivning i 4 veckor, om jag kommer vara hemma så länge återstår ju att se.
Det är ju typ nästan samma op som båda mina kejsarsnitt eftersom det blir en öppen buk op.

Jag åker till jobbet när jag känner att jag klarar av det helt enkelt.


Den 21 nov åker i allafall jag och mamma ner till Göteborg och hälsar på Carro och Jimmy, där ska vi även passa på att gå på Lisebergs julmarknad.

Den 15 nov kommer Terese och Ella ha sina "kalas" hemma hos oss.

Nu ska jag röra mig hemåt och äta middag som min älskade man fixar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0