Julen är över!

Nu är julen över för denna gång. Vi har haft huset fullt, då menar jag verkligen fullt.

En vecka innan jul kom Terese, Ella, Jonas och Carro hit. Det låg "barn" och sov överallt, men lite mysigt var det i allafall. Jimmy kom upp några dar innan jul.

Min snälla chef hade beställt nya möbler och dator till mig på jobbet så måndagen innan jul åkte C J & S till jobbet och hjälpte till med montering.

Julafton firade vi hemma hos oss och då blev det ÄNNU mer folk, Jimmys mamma och styvfar, min mamma, min bror och Laila, Carro, Jimmy, Terese och Jonas, Sami och så lilla jag :)

Inga småbarn va här men julklappar så det räckte och blev över.

Mina julklappar var: Ljuslykta, biljett till Evita, handdukar, chocklad, EvaSolo kastruller, bok, lotion, presentkort på ticknet, foto'n på Oliver.

Min och Samis julklapp till varandra är en resa till Barcelona i juni, där ska vi kolla på MOTO GP, vi åker dit med Kjelle och Åsa.
Det ska verkligen bli underbart roligt att få se race live på plats inte bara live på tv.

Nu har alla barn åkt till sina egna hem, lite tomt blev det men tyst.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Fixat!Tack för påminnelsen.. Kram

2015-01-14 @ 01:04:17
URL: http://jagochvrlden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0