Mycket har hänt

Det har hänt en hel del den senaste tiden!
Jag jobbar inte kvar på Borgs bageri längre, vi fick inte våra löner när vi skulle för det fanns inga pengar hette det. Dom hade inte betalat skatt och arbetsgivaravgifter på ett år, plus att vissa av cheferna var väldigt grova i mun.

Carro och jag gick på dagen och 4 till gick dagarna efter!!!!! :)

Carro har nytt jobb på Stenbolaget och jag söker för fullt, har varit på flera intervjuer.

Om 19 dagar åker mamma och jag till Mallorca i 1 vecka!

Igår köpte vi ett utespa, gissa om det var skönt och bubbla i 38 grader !


Kommentarer
Postat av: susanne

Hej vännen!
Vad kul att se att du varit inne och skrivit, har tänkt flera ggr att det måste varit hemskt synd om dig som har suttit och väntat på brödet (se tidigare inlägg) så länge. Det där ser ju inget skönt ut precis :-)! Kram

2013-05-06 @ 16:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0