Ingen semester

Det blev ingen semester för min del. Jag jobbar! Jag har fått Carros jobb(tack), hon fick ett nytt fast jobb mycket närmare hem! Jag säljer bröd i saluhallarna inne i stan, just nu är jag på väg till Östermalms saluhall! Sami och jag var i Finland hos hans pappa och Liisa från fredag till måndag, jättetrevligt och kul att träffa dom. På tisdag åker mamma och jag på kryssning med Birka, det blir mysigt att få träffa mamma under ett dygn, blir ju inte lika ofta nu när jag jobbar. Vi har sviten på båten så vi har bubbelbadkar och får upp frukosten till hytten!!! Igår när jag jobbade på Östermalm fick jag besök, Terese, Ella och mamma kom, jag är sååå stolt över Terese som åkte tunnelbana hela vägen dit! Imorgon är jag ledig och då har Sami och jag 12 årig bröllopsdag!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0