Sjukgymnasten

Just nu sitter jag och väntar hos sjukgymnasten, ska få den andra tens behandlingen idag.

Igår var det riktigt illa, jag höll på att svimma på morgonen, blev svart för ögonen och mina händer stelnade. Fick lägga mig ner på golvet och lyfta upp benen på skåpen, det tog nästan en kvart innan det släppte.

Idag är första dagen på en vecka som jag vaknade utan huvudvärk, underbart!

Snart är det dags för Ellas dop, det ska vara den 28 januari och på söndag är sista svarsdagen om man kommer eller inte. Just nu har bara folk från Terese's sida av släkten svarat.


Kommentarer
Postat av: susanne

Varför detta svimmanfall???

Vi har tackat ja till dopet så

det räcker väl med oss...

Kram Susanne

2012-01-12 @ 12:17:18
URL: http://susanneason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0