Dopet

Helgen har varit händelserik minst sagt.

Dopet i lördags gick bra, ja själva ceremonin och fikat men cirkusen runt omkring är en helt annan sak.

Prästen Fenja involverade barnen i dopet, Wilma startade kyrk klockorna sen fick Tim, Julia och Wilma vara med framme och "spela teater", riktig kul att barnen får vara delaktiga.

Det var en hel del sura miner under dopet, dom sura minerna kom inte från släkt och vänner från Terese bjudna gäster.

Under fikar så läste Fenja grattis korten medan barnen fick öppna alla paket och visa upp dom!

Den bittra familjen som var där tog med sig sina presenter när dom gick.......... Dom tackade inte ens för fikat, men som man säger gratis är gott!

Söndag förmiddag vart Terese tvungen att plocka ihop Ellas saker, så som julklappar vagnen gunga + min julklapp som jag fick för det skulle Ellas pappa med familj ha tillbaka......

Terese och jag åkte och köpte en ny vagn på eftermiddagen eftersom hon måste ha vagn.

Idag åkte Sami och köpte en ny gunga till Ella så nu är ordningen återställd.

Imorgon ska jag ringa några samtal så får vi se vad som händer efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0