Händer mycket nu

Igår fyllde mormors älskling 3 månader och Sverige fick en liten prinsessa!

Jag skjutsade Terese till Thai massören så hon fick en avkopplande oljemassage, hon behövde verkligen det efter allt skit hon får utstå för tillfället.

På måndag är det ett nytt möte som Terese och jag ska gå på, det kan nog bli ganska livat men nu börjar hela situationen gå för långt tycker jag. Tycker verkligen synd om Terese som får ta så mycket skit istället för att få stöttning.

Carro och David är just nu i Thailand och har det underbart, inte ett dugg avis.

Den 1 mars till den 31 maj ska jag arbetsträna på en ny "fågelholksfabrik", den här ligger i vårberg så det är ju nära iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0