Mycket nu

Det verkar som det kostar att ligga på topp. Just nu känns det som att tiden inte räcker till, det är Iris Hadar, läkarbesök, sjukgymnast och nu även ultraljud på min njure som gör ont.

Igår gjorde jag en liten vetekudde och ett till armband här på Iris, idag lutar det åt att jag får först montera en Ikea pall sen demontera den och stoppa tillbaka den i kartongen igen.........

När jag åkte hit idag flög det ner en cykel på vägen vid utfarten från södra länken!

Sami blir som vanligt sen idag för dom har invigning på firman!

Terese och jag åker och hälsar på Carro!

Dennis skulle visst åka till Hallunda och hämta lite grejer som dom behöver hemma hos oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0