Fyra timmar.....

I lördags gjorde vi absolut ingenting, bara tog det lugnt och mös.

I söndags åkte mamma och jag hem till brorsan och hans huliganer. Fanny ville att vi skulle komma och fika för hon hade gjort chokladbollar som hon ville bjuda på, gott gott!

Igår var jag som vanligt på Iris i tre timmar, då fick jag det ärofyllda uppdraget att knyta fast etiketter på 200 borstar....och det resulterade i VÄRK. Jag somnade på soffan och sov ett par timmar när jag kommit hem.

Idag ska jag vara här mellan 9-13 sen kl 15.15 ska jag på röntgen av urinledaren eftersom jag har ont i en njure.

Nu är det fika här innan terapiarbetet sätter igång för dagen.


V 33 mage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0