Snart åker vi!!!!

Nu börjar det pirra lite extra i magen, natten mellan lördag och söndag börjar vi våran resa till Malaga.

Det ska bli så underbart att få spendera 2 veckor i Spanien med min älskade man, svärfar och Liisa.

Funderar på om det börjar bli dags att packa nu, allt är ju tvättat i allafall. I morgon kommer jag vara borta ett par timmar på dagen så det kanske är bäst att göra det idag.

Vi har en inneboende här nu. Mattias som är ungarnas "kusin" från Jämtland, han har fått jobb här nere så just nu huserar han hos oss.

Jag var ju på vårdcentralen förrra veckan och tog sköldkörtelprover, fick svar härom dagen att dom var förhöjda, kanske kan förklara varförjag mår som jag gör.......

Carro och David har blivit med kattunge, en supersöt liten Zacke som David fick i födelsedagspresent.

Terese ja hon växer och frodas, nu är hon i vecka 13+3.


Ska bli spännande att se hur mycket som hänt när vi kommer hem igen den 29 maj.

På söndag skänker vi en extra tanke till pappa som skulle ha fyllt 68 år, jag får vinka från planet<3


Nej nu ska jag ta tag i packningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0