Tiden går för fort

Snart är även mars månad slut. Det är iof skönt för det betyder ju att våran Spanienresa närmar sig med stormsteg.

Det har hänt lite saker den senaste tiden. Terese har köpt 2 katter. Jättesöta är dom Neffie och Gaia dom  fyllde 1 år den 12 mars.
Busiga som sjutton är dom men samtidigt väldigt gosiga.

I lördags var vi hemma hos Carro och hade födelsedags fika eftersom hon fyllde 21 år förra veckan. Av oss fick hon ett köksbord och 4 stolar.

Jag har börjat arbetsträna 15 timmar i veckan, det sker i Skärholmens församling. Tisdagar 8.30-13.30 är jag i Bredängs kyrka och hjälper till med sopplunchen. Ons samma tid i Skärholmens kyrka då också sopplunch. Torsdag 8-11 Skärholmen då är det frukost till personalen som har möte och fre 8.30-11 kaffe till kyrkbacken.

Mina "arbetskollegor" är helt underbara människor men fy fan vad ont jag får.

I fredags var det jättejobbigt dels pga värken men även att det skulle vara en begravning under dagen och Christer (organisten) satt och övade lite, helt plötsligt spelade han en av "låtarna" vi hade på pappas begravning då brast det för mig.

Saknaden efter pappa blir bara värre och värre, det gör så fruktansvärt ont. Jag saknar min pappa så otroligt mycket.



Mamma och jag har varit och hälsat på morfar och han har det fortsatt bra på nya stället.

I morgon blir det inget jobb för min del, jag har fått en tid till läkaren nu måste han göra något åt min värk.

 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej skrutt tanten!

Trodde nästan du lagt ner din sida, var länge sen du skrev och om det tycker jag inte... Måste hålla mig uppdaterad..

Ha det så gott vännen!

Kram Susanne

2011-03-21 @ 14:40:45
URL: http://livetisusanne.blogg.se/
Postat av: Camilla Danielson

<3 pappa <3 Kram till dig

Camilla

2011-04-21 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0