Glad Påsk!

Vi har redan hunnit en bit in i april, i dag är det Skärtorsdag.

Min arbetsträning blev det inte så mycket av, hann med 2 veckor innan det blev ny sjukskrivning. Nu är det till och med 8 maj.

Dom senaste dagarna har vädret varit underbart, vi har suttit ute på gården en hel del. Nu har man ju hunnit skaffa sig grundfärg till Malaga resan som är om 2 1/2 vecka.

Förra måndagen den 11 april åkte Carro, David och jag upp till Dillne i Jämtland för att överraska Marina som fyllde 45 år den 12 april.

Om hon blev överraskad JA det blev hon verkligen. Riktigt roligt att åka upp så där bara.

Även jag har blivit överraskad, Terese skickade mig en mms bild på ett possitivt gravtest. Just nu är hon i vecka 10 och mår riktigt bra. Så med andra ord ska jag bli mormor i mitten av november. Så det är bara att hålla tummarna att allt går bra.

Mamma och jag har bokat hotell i Kalmar 5-7 aug, vi ska ner och kolla på brorsan som ska "köra" http://www.kalmartri.com/  fattar inte hur han ska orka, men han brukar ju klara det han bestämmer sig för att göra.

I morgon ska vi till mamma på påskmiddag, det är Sami, jag, Terese, Dennis, Carro, David, brorsan & Laila.
Brorsan ska cykla från Rosersberg till Vårberg.........bara 47,7 km.

Nu ska jag gömma mig i soffan för alla påskkärringar.

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0