Två veckor sedan

Det har tydligen gått hela 2 veckor sedan jag uppdaterade.  Det har väl inte hänt så himla mycket.

Vi har varit och röstat. Jag har tillbringat nästan alla dagar hos mamma och pappa. Mamma och jag har varit och handlat. Vi har även hunnit göra en till polisanmälan, morfars klackringar och vigselringar är stulna från hans lägenhet på trygghetsboendet.

Terese har börjat på en ny praktikplats, Speedy i Fruängen.

Sami jobbar och stressar så han har fått tillbaka massor av sina stressfläckar.

Pappa var på HS på lungröntgen idag tydligen har han massor med vätska i lungorna så han måste läggas in för dränering.

I tisdags var jag och min granne hos min fd svärmor på Partylite party, riktigt trevligt. Partylites produkter är ju så fina men ack så dyra.

Det såldes även massor med Oriflame produkter också som jag passade på att köpa.

Nästa vecka ska jag på möte med FK och arbetsförmedlingen, det ska bli spännande.

Nu börjar Terese fråga om middag så det är väl lika bra att sätta igång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0