Regn regn regn

I dag har det varit en riktigt regnig dag.

På förmiddagen åkte jag som vanligt till mamma och pappa. ASIH kom dit för provtagning och pumpbyte.

Sen skjutsade jag en kompis till Nacka Sjukhus.

Det var ett tag sedan jag uppdaterade så det får väl bli en liten sammanfattning.

Vi har varit på Carro och Davids inflyttningsfest, jättefin lägenhet har dom.
Dom flesta dagarna är jag hos mamma och pappa ett par timmar.

I helgen som var hade jag så JÄVLA ont, kunde knappt sitta, ligga eller stå. Nu är det lite bättre men inte helt ok.
Från och med 1/11 är jag utförsäkrad och ska på massa möten med AF. Ersättningen kommer att halveras så det kommer bli riktigt spännande att se hur det kommer att funka när räkningarna ska betalas.............

Kanske ska söka jobb på FK........det är ju så sjukt att folk som jobbar där kan sitta och bestämma över hur jag mår. Vissa av dom har ju aldrig träffat mig men kan ändå tala om hur jag mår och inte mår.
Jag har ju trots allt varit sjukskriven i 11 år och varit på utredningar fått diagnosen FIBROMYALGI (kronisk värk)

Jag har provar alla olika behandlings former men inget hjälper nån längre stund.

Men som sagt det är ju bara göra som dom säger, annars är det ny sjukskrivning som gäller och börja om i karusellen igen........

I morgon är det handling med mamma som står på schemat.

Kram alla som kramas bör!

Kommentarer
Postat av: Susanne

hallo har du slutat skriva här...

Kram

2010-11-17 @ 10:10:03
URL: http://livetisusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0