Tiden går........

Ja det får väl bli en liten sammafattning av veckan som gått.

Jag har hunnit fylla 42 år, jag tog med mig tårta och åkte hem till mamma och pappa och fikade med dom. Det blev en mysig stund på deras balkong.

På torsdagen åkte jag till Värtahamnen för att hämta Carro och några kompisar som varit på Åbokryssning, så nu har jag även åkt den fruktade Vallhallavägen.

Fredagen åkte jag med Terese och Tobbe till Tumba för dom skulle träna och jag passade på att sola.

På kvällen åkte Terese och jag ner till Vårby stranden där det var Valborgs firande. Vi tog lite lotter och kollade när elden tändes.

Lördagen åkte Sami och Terese hoj och jag tog bilen till Barkaby för att kolla på motorcyklar. Lite tråkigt var det eftersom det blåste storm.

Söndagen åkte Sami och jag hoj till Lidingö för att fira hans systerdotter som fyllt år och hade kalas. Terese var snäll och bjöd oss på middag på Thairestaurangen på eftermiddagen. Gott gott!

På måndagen åkte jag, Sussi och Carro till Hedlandet i Mariefred och handlade lite. Stannade på en jättemysig liten krog på vägen hem och åt lunch.

I onsdags morse åkte jag och tog cellprov. Både Terese och Sami var hemma och var sjuka. Terese hostade som jag vet inte vad. Sami hade feber och var genomförkyld.

I torsdags var jag och handlade med mamma och passade på att fika med henne innan jag åkte hem igen för att ta hand om mina sjuklingar.

I går åkte jag och hämtade Ulla för hon behövde hjälp att få hem ett skoskåp från IKEA. Sen åkte jag och Sussi till Sätra IP där Josefin hade idrottsdag med sin skola.

I dag om en liten stund ska jag åka till morfar och fika med honom.

Pappas status: Inte bra, han har SÅ ONT, mår illa. ASIH har ändrat lite med medicineringen men det brukar ju vara 1 steg fram och 2 steg bak.

Nu är det dags att väcka Sami för han behöver inte sova mer nu tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0