Sommar och sol

I fredags hade vi 6 stycken av grannarna här på grillning. Underbart rolig kväll blev det. Det är bestämt att det kommer att bli många repriser under sommaren.

I lördags var vi hos mamma och pappa för att fira pappas 67 års dag. Jag passade på att hjälpa mamma med att plocka fram, bort och disk så även hon kunde få sitta ner med gästerna.

Vi blev bjudna på 3 olika jättegoda pajer.

Under veckan nu har det blivit lite bokläsning i solstolen. Vädret har ju varit kanon. I tisdags var jag på utvecklingssamtal med Terese lärare. Han hade inget att klaga på den här gången heller. Skönt skönt.

I morgon åker Sami och jag till Vaxholms hotell och tillbringar natten där. Det ska bli så skönt att äntligen få göra något tillsammans bara  min man och jag, det händer ju inte så ofta, typ aldrig.

På dagen i morgon ska jag även skjutsa Märta till Skhlm fram och tillbaka.

Nu ska jag kolla klart på hockeyn och dricka mitt kaffe.

Kommentarer
Postat av: ▲ p i n k n a t i o n . s e

Hejsan! Läste att du var sugen på Carpe Diem-ringar, jag har en auktion ute just nu med dom:

http://www.tradera.com/Nya-ringar-OXXO-Carpe-Diem-storlek-17-auktion_240504_113186239

2010-05-20 @ 20:50:56
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0