Ytterligare en helg till handlingarna

I fredags blev ju Terese upphämtad av sin morbror eftersom hon skulle sova där. Lördags morgonen följde hon med sin kusin Fanny på hennes gympa sen åkte dom hit.

Sami och jag skjutsade tjejerna till www.flottsbro.se så Fanny fick prova på att åka lite slalom innan säsongen tar helt slut.

Fanny hade varit jätteduktig, hon åkte i alla lifter och backar. Hon gillade tävlingsbacken bäst........

Vi gjorde egna hamburgare till middag igår och dum som jag var så tog jag på mina 2 burgare ost, vilket har straffat sig idag. Det tar lite tid att lära sig hur mycket av det goda jag kan äta och inte äta.

I dag på morgonen åkte båda tjejerna till Terese träning sen hämtade jag dom och skjutsade dom till Södertälje och www.sydpoolen.se .
Efter 4 timmars bad blev det hämtning.

Det är fortfarande inte bestämt om det blir jag som skjutsar hem Fanny  eller om brorsan kommer och hämtar henne. Han är ju i Uppsala och ska kolla på bandyfinalen mellan Hammarby-Bollnäs.

I morgon ska pappa vara på SÖS kl 07.00 för magnetröntgen, känns som man inte vill veta svaret.

Nu ska jag snart kolla på bandyn på tv, sen är det middag som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0