Skjutsar hämtar & lämnar.....

Det är ju helt UNDERBART att ÄNTLIGEN ha KÖRKORT!!!!

Jag tillbringar mina dagar i bilen känns det som. Jag skjutsar Terese överallt (nästan), Sami är såå glad att han kan sitta kvar i soffan hemma för en gångs skull.

I går åkte jag över till mamma och pappa, sen hämtade jag T i Vårberg. Körde henne till träningen och hämtade henne sen när den var slut.

Om en liten stund ska jag till sjukgymnasten. Efter det går jag upp till morfar en liten stund innan det är dags att hämta mamma och köra henne till Kvantum för handling.

Nu väntar jag bara på att det RIKTIGA körkortet som ska komma på posten.

Annars är det som vanligt här hemma, Sami är förkyld (men på jobbet) Terese praktiserar och Carro jobbar.

Övningen som jag fick av sjukgymnasten i måndags har inte fungerat så bra för jag har bara fått ondare när jag gjort den. Får se snart vad som händer, han kanske har någon annan idé.

Nu börjar det bli dags att hoppa in i MIN BIL och åka iväg.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaaa kanske du ångrar nu att du fick

körkortet ;-) ähh det är det värt trots att du får skjutsa hit och dit, men så härligt med en egen bil med :-)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0