Mycket är det just idag

Som vanligt jobbade min kära man över igår, han kom hem 01.00 inatt. Det första han gjorde var att äta middag....hmmm mitt i natten.
Han hade VÄLDIGT svårt att kliva upp i morse kl 6 när klockan ringde, inte så konstigt kanske........
Jag tycker faktiskt lite synd om honom.

I dag har jag fullt upp, ska snart åka till Sundbyberg och försöka jobba mina timmar 13-17 sen är det direkt hem och fixa middagen sen kl 18.30 är det styrelsemöte hos grannen.

I morgon lär jag ha så jävla ont igen. För tillfället har jag jättesvårt att sitta på en vanlig stol mer än 10 minuter, efter det domnar benen....

Carro är som vanligt på www.flottsbro.se och jobbar.Terese är på sin praktik, där hon trivs utmärkt.

I dag ska pappa till SÖS igen för smärtstrålningen. På tisdag nästa vecka ska han läggas in på dagvårdsavdelningen på Södertälje sjukhus för att få sin Port-A-Cath.

Nu ska jag ta en liten runda med hunden innan det är dags för mig att åka till "jobbet".

Kommentarer
Postat av: Camilla

Blir du sämre av att arbeta, är det för att du sitter timmar i ett streck? Kan du stå? Kan du få välj någon annan arbetsträning?



Fy vad tråkigt att Sami jobbar så mycket, både för hans och er skull :(

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0