Jag behöver ingen GPS

Jag tog min bil till Sundbyberg idag när jag skulle arbetsträna. Resan dit gick jättebra, undrar bara vart alla parkeringsplatser finns............lyckades tillslut.

Jobbet då, ja jo hm det gick väl så där.I dag skulle vi ringa till politiker och ställa massor med frågor. Det var ju inte många som var anträffbara. Lyckades få prata med 3 st i allafall. Klarade av att sitta totalt i 1 1/2 timme efter att ha bytt sittställning ett ANTAL gånger. Jag avbröt och städade deras kök innan jag åkte hem. Jag ska dit på torsdag igen då ska jag hjälpa J att kopiera massa papper till att börja med.

Resan hem gick helt perfekt det blev Ulvsundavägen, Alvik och Tranebergsbron.Nu har jag klarat av ännu en fasa jag har haft, till råga på allt var det körer. Nu förstår jag varför min man har en automat växlad bil.........

Carro är på jobbet och Terese är hemma. T hade feber i morse så får jag min vilja igenom blir hon hemma i morgon också.
Sami är på jobbet och skulle bli lite sen.

Pappa har varit på sjukhuset i dag. Det blev ett längre besök än planerat. Han skulle bara träffa läkaren och få provsvaren. Nu visade det sig att han har fått en blodpropp i låret så det blev röntgen och ultraljud. Nu ska han få sprutor med blodförtunnande varje dag. Hans PSA värde var nu uppe i 700 (ska vara under 2) sen var det något med röda eller vita blodkropparna och så har njurarna blivit påverkade.

Nu kom min kära man hem så det är lika bra att jag fixar middagen till honom.


Kommentarer
Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Hoppas arbetsträningen går bra =)

kramar

2010-01-27 @ 12:37:48
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Andreas

Dax att öppna taxiverksamhet?

2010-01-27 @ 19:10:46
Postat av: julia - älska utmaningen!

Tack snälla!!! Det värmer verkligen... Ibland känner man sig bara såå skabbig med all värk, men det är då man kämpar lite extra för att se fräsch ut =)



Hur går det med din pappa?

Kramar

2010-01-28 @ 19:21:40
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0