Idiot till hund....

Nu är helgen snart över för den här gången.
Båda tjejerna har jobbat. I går skulle Terese jobba mellan 10.30-15.30 men slutade kl 21.30 istället. I dag blir det tydligen likadant för båda. Terese som hade planerat att åka bräda med sin pappa efter jobbet. Det får nog bli en annan gång.

I går på morgonen gick T ut med Zita, när hon kommer hem säger hon att Zita har blivit biten i halsen och vid örat. Jag kände efter men tack och lov hade det inte gått hål. Det är en kärring på 60+ som passar en hund som inte går ihop med andra tikar. Jag brukar träffa henne varje dag, hon frågar alltid om det ären tik och om dom får hälsa. Jag svarar att dom inte får hälsa eftersom den hunden försöker gå till attack hela tiden.

Igår gick deras koppel sönder så hunden hoppade på Zita.

Jag körde en liten stund igår, vi åkte till Solna och familjen Tedborn och fikade. Trevligt trevligt.

I dag skjutsade vi Terese till jobbet sen körde jag i ungefär 2 timmar. Snart är ju dagen D här.

Nästa vecka ska ju pappa få sin Port-A-Cath.

I morgon ska jag till sjukgymnasten klockan 11 och prova TENS igen och se/känna om värken i ländryggen lindras lite.

Nu ska jag återgå till matlagningen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fyy så hemskt att Zita blev attackerad, usch! Vilken hund, hur kan man ha en sådan hund.

Hoppas att TENS kan hjälpa dig

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0