Hur ska det gå.......

I går var det först ett besök hos sjukgymnasten. Jag fick göra lite övningar på gymmet, ska dit några gånger och träna för att se om det kan bli bättre.

Jag åkte en sväng förbi till mamma och pappa innan jag åkte hem.

Terese skickade sms och undrade om jag ville åka och hämta henne på praktiken. Mitt svar vart "Nej Tack", hon skickade tillbaka att det inte är så svårt att hitta dit. Hon fick i allafall sin vilja igenom och jag åkte till Gröndal. Det gick jättebra.
Vi åkte till Kungens Kurva så T kunde köpa den jackan hon har tittat på ett tag.

Efter middagen undrade Carro om jag ville åka till Flottsbro och lämna hennes mobilladdare eftersom hon skulle sova där på natten.
Satt en stund i lifthuset med henne, alltid kul att se hur barnen har det på jobbet.

Sami är i dag i Nyköping med jobbet. Carro är på sitt jobb och Terese är hemma från praktiken för hon är sååå himla förkyld och har en grym hosta.

Jag ska åka och jobba idag mellan 13-16, undrar bara hur det ska gå. Jag har en riktigt jobbig värk idag och sen sitta i 3 timmar på det är inte så lyckat.

Nej nu ska jag inte göra något alls en stund innan det är dags att åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0