Gårdagen var historisk

I går klockan 13.50 hade jag min uppkörning. Besiktnings mannen var en kvinna vid namn Susanne. Väldigt snäll och trevlig.

Vi/jag började köra skulle åka mot Stockholm, Tallkrogen, backa runt hörn. Köra genom vägarbete, vända, köra motorväg med filbyten.

Tillbaka på vägverket så säger hon att körningen är GODKÄND!!!!!! Oj vad glad jag blev.

Jag hade ju lovat pappa att han var den första som skulle få veta att jag fått KÖRKORT. Nu var det mamma som svarade i hans mobil eftersom han låg på operation (port-a-cath), hon blev sååå glad att hon höll på att börja grina. Där efter ringde jag till Sami och frågade vart min GPS var.....(han har lovat mig en GPS när jag tar körkort) efter några sekunder fattade han.

Under tiden som jag ringde mina nära och kära så gick jag bara planlöst rakt fram, efter att jag pratat med mina barn "vaknade" jag och hade ingen aning om vart i Farsta jag var. Det var bara att leta reda på ett gatunamn och ringa taxi.

Direkt när jag kom hem hoppade jag in i MIN BIL och åkte till Kvantum och handlade. När Terese kom hem och ätit så skjutsade jag henne till Flottsbro för hon skulle åka skidor/bräda, jag var även snäll och hämtade henne på kvällen.

I morgon ska jag till sjukgymnasten sen ska jag hjälpa mamma och handla.


JAG HAR KÖRKORT!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis till kortet :)

2010-01-20 @ 10:10:44
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Camilla

Grattis igen, visst är det underbart! Sicken känsla!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0