Första steget avklarat

I dag klockan 11.45 gick jag in i sal 3 på vägverket. 50 minuter senare gick jag därifrån med ett GODKÄNT kunskapsprov i handen. Kände mig massor av kilo lättare.

Den första jag ringde var min kära pappa, han blev så klart jätteglad för min skull. Ringde sen till min man som inte visste något (hade inte talat om för någon) även han blev glad och tyckte att jag var duktig.

Just nu känner jag mig som en urvriden disktrasa, helt slut är jag.

Båda tjejerna jobbar i liften på Flottsbro idag, dom kommer nog hem snart. I morse började dom kl 8 och det går ju inga bussar den tiden så deras pappa var så snäll och åkte och hämtade upp dom vid stora vägen så dom slapp gå hela vägen i kylan. Det lär dom ha uppskattat.

Tyvärr blir det ingen Jämtlands resa för oss i helgen för Sami måste jobba, men snart har jag ju mitt körkort och min EGNA bil så då åker vi dit.

Nu ska jag inta ryggläge på soffan.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis Grattis Grattis

Kram

Postat av: Camilla

Grattis Grattis Grattis

Kram

Postat av: Camilla

försten tråkigt att det inte blir någon fest =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0