Varför ska det göra så ont

Nu är det nog konstaterat att jag har blivit överkänslig  mot laktos. Magen är sååå mycket bättre nu när jag inte ätit/drukigt mejeriprodukter under ca 1 1/2 vecka. Det blev iof ett "litet" bakslag i lördags eftersom jag hade ätit ostbågsbollar chocklad och mozzarella........det gick inte bra. 

I går var jag tvungen att hoppa över både sjukgymnasten och jobbet för värken är inte rolig just nu. Även idag är jag hemma och förmodligen i morgon också.

Tjejerna jobbar/praktiserar på dagarna. Sami tillbringar massor med timmar på jobber även han. Här hemma är det bara jag och hunden.

Jag börjar allvarligt tröttna på den här vintern nu, det känns som det aldrig kommer att bli vår och sommar. Jag undrar bara var allt vatten kommer ta vägen när ALL snö töar.

Jag gillar att OS har dragit igång nu, Kalla var ju otrolig igår. 

Snart måste vi börja planera för Carro´s 20 års dag, hon fyller ju den 15 mars så det är inte så lång tid kvar nu.

Om en liten stund ska jag skjutsa Carro till Flottsbro sen direkt hem och fixa middagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0