Snö snö snö snö snö & ännu mera snö

Det känns nästan som vi blivit lite insnöade här.


I torsdags var jag hos läkaren, jag trodde att jag hade fått urinvägsinfektion, men det var "bara" överansträngda muskler i ryggen och axlarna. Sen hade jag även magkatarr. Läkaren tyckte att jag skulle ta det lite lugnt.
Det är ju lättare sagt en gjort.

I fredags åkte jag och handlade åt mamma, pappa mådde inte bra så mamma ville va hemma med honom.

Passade även på att gå på apoteket och hämtade mediciner åt pappa. Jag fick åka till Liljeholmen och hämta resterande där, passade även på att hämta upp Terese som slutade sin praktik för den här gången.

Direkt när Sami kom hem från jobbet gick han upp på taket och skottade snö, 40 cm packad snö låg det.....inte bra men nu är den borta i alla fall.

I morse vaknade vi av att våran granne ringde på kl 9.00, han skulle ha stegen och sen ville han ha Sami´s hjälp att skotta en granne av äldremodell´s tak.

Middagen i dag serverades från grillen, det blev pizza.

Jag och min kära man passade på att basta innan melodifestivalen. Det var riktigt skönt.


Pappas status: Högt socker, illamående, VÄRK VÄRK VÄRK. Saturationen ligger på 85%..........
                      Nu ligger han mest i sängen för då har han inte lika ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0