Ljuset i mörkret........

I lördags var jag och tjejerna hemma själva eftersom Sami var ute med jobbet/kunder/konkurenter.
Han hade haft det jättebra, kom in rullande vid 4 tiden. Jag slapp/behövde inte hämta honom. Han tyckte det var bättre att jag fick sova när det blev så sent/tidigt..... på natten/morgonen.

Söndag förmiddag skjutsade jag Carro till träningen i Tullinge. Tänkte våldgästa A för lite kaffe eftersom han var lite pratsugen på natten.....tur att jag inte gjorde det för han hade inte kommit upp ur sängen ännu.

I går var jag hos sjukgymnasten, det blev ett svettigt och ONT pass, ska tillbaka dit på torsdag.

I dag har jag varit och jobbat, riktigt kul var det slapp ringa. Jag fick sortera lite frågeformulär och sedan stansa in alla svaren i datan. Har ju lite ont men jag tror att det underlättade lite av att jag kunde höja och sänka skrivbordet.
Ska jobba 10-12 hela veckan utom torsdag för då är det sjukgymnasten igen sen ska jag handla med mamma.

Min älskade man och jag håller på att kolla igenom olika alternativ på någon liten miniresa vi kan göra tillsammans. Det behövs verkligen nu när det har varit så mycket skit runt omkring.

Med pappa är det lika samma.......eller kanske inte riktigt. Han har fått så mycket nya ställen som han har fått ont på. Undrar verkligen hur mycket han orkar.

Nu ska jag börja med middagen så den är färdig när Sami och Terese kommer hem från sina jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0