Rastlös.........

Det är otroligt jobbigt, tråkigt och lite skönt att inte ha hund längre. Det som är skönt är ju att man kan komma och gå hur/när man vill. Det tråkiga är att man inte har nån att prata med på dagarna.

Den här veckan har jag varit hos mamma och pappa varje dag. Han har blivit så mycket sämre nu. Han säger själv att han har blivit trött och orkeslös. Han har fått "hallisar", ibland kommer det massa konstiga saker ur munnen på honom. Han är medveten om det men inte just när han säger det.

ASIH har skickat en remiss till HS för ct-skalle.

I torsdags åkte mamma och jag och handlade och i fredags ville hon klippa sig så jag skjutsade henne.
I fredags fyllde även Sami hela 36 år så han kom förbi till mamma och pappa på väg hem från jobbet och blev lite firad där.

På fredagkvällen åkte han, hans mamma och syster till Finland på begravning, hans moster dog för en månad sedan.

I lördags åkte mamma och jag och hälsade på morfar.

Även idag blev det en tur till mor & far.

Jag är just nu så trött så jag ser stjärnor, jag har så svårt att sova nu dels för att inte Sami är hemma och dels för att jag är så rädd att mamma ska ringa mitt i natten.
Sen gör det ju inte saken bättre att jag längtar efter våra nya sängar.

Om några timmar kommer min kära man hem, han skickade precis sms där han skrev att dom satt och tråkade på båten och att han skulle skjutsa hem sin mamma och syster direkt.

Vilket väder det var i går, det stod i tidningen att det hade varit 2500 registrerade blixtar igår kväll över Stockholm. Det märktes verkligen himlen lös upp ordentligt och det kom över 25 mm regn. Just igår var en sån dag då det är skönt att inte ha en hund att gå ut med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0