Måndag med regn

Då var det ytterliggare en vecka till handlingarna.

I fredags morse klev Sami och jag upp kl 5. På väg till Siljaterminalen hämtade vi upp 3 jobbar kompisar till Sami.

Jag var lite småtrött när jag kom hem, mötte grannen som var ute på morgon promenad med hunden så jag följde med. Har ju saknat promenaderna lite faktiskt.

Terese och jag passade på att köpa Thaimat till middag.

Vid 23 tiden ringde Sami och frågade om jag hade lust att hämta honom så jag hoppade in i bilen och styrde kosan mot Söder. Efter lite letande hittade jag honom och vi kunde åka hem.

I lördags åkte jag med mamma och hälsade på morfar.

I går åkte vi och handlade lite sen bjöd vi in oss på fika hos mamma och pappa.

På eftermiddagen kom Carro och David över på middag.David hade varit sååå duktig och bakat äppelkaka(från IKEA). Gott var det i alla fall.

Snart ska jag skjutsa Terese och Tobbe till Tumba för Tobbe ska träna, det skulle Terese och jag också egentligen men vi är förkylda. Jag tänkte passa på att  kolla runt lite i Tumba centrum, det är ju faktiskt hela 20 år sedan jag bodde där...

I kväll ska jag ta en promenad med grannens hund. Ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0