Jag ser det regnar............

Förra veckan var jag hos mamma och pappa på dagarna. Måndag förmiddag åkte jag till SKHLM och gjorde naglar på www.euronail.se . Det är andra gången jag gör naglar, första gången var för 10 år sedan.

Där har dom även spa pedikyr. Jag köpte ett presentkort till mamma på 1 timme, så jag körde och hämtade henne. Det var uppskattat från hennes sida.

I lördags åkte Sami och jag till Karlskoga Motorstadion/Gälleråsen och kollade på STCC. När vi kom dit var det lite mulet men 25 grader och efter ett par timmar var det strålande sol och 29 grader. Racen var roliga att kolla på, det var Camaro cup, Carrera cup, Superbike och STCC.

Det gick inte så bra för Kronprins Carl Philip, han hann inte köra så många varv innan han fick köra in i depån.

I söndags var Carro och David här och åt middag och tvättade. Det är nog en lite söndagstradition med middag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0