Är det höst nu?????

Vädret den senaste veckan har varit lite tråkigt, väldigt mycket regn. Mer lär det väl bli vad det lider.

I måndags mötte jag upp Carro i stan eftersom hon skulle operera bort en visdomstand. Dom började med att bedöva henne med 8 sprutor. Sen packade dom in henne i gröna operationsdukar, jag fick sätta på mig munskydd och mössa.

Det var inga problem att få ut tanden, det som tog tid var att sy, tror det blev mellan 5-7 stygn.

Jag skjutsade hem henne efteråt. David var snäll  att bjuda på kaffe och Carro serverade en macka, det behövdes jag hade ju inte ätit på hela dagen.

Lite köer var det när jag åkte hem och där väntade resten av familjen på att få middag.

I går var jag och handlade med mamma, vi passade på att lämna in hennes mobil som bara laddar ur sig.
Carro ringde och grät för hon hade så ont. Hon skickade ett mms på  hur svullen hon var, ingen rolig bild.

På eftermiddagen kom även våra nya sängar, ojojojoj va sköna dom är. Somnade som ett litet barn på kvällen.

I dag var det Terese tur att besöka tandläkaren, hon hade bitit lite snett så en flisa från framtanden hade lossnat.
Dom slipade hennes tand.

Pappa var på Huddinge Sjukhus idag och gjorde en CT-skalle, svaret skickas till ASIH.

I morgon ska jag på styrelsemöte, ser kanske inte fram emot det så himla mycket. Det tjatas bara om samma saker varje gång.

På fredag  morgon ska jag skjutsa Sami till Siljaterminalen, dom ska åka på en dagskryssning med jobbet och ha en Kick-off. Ska bli spännande och se i vilket skick han kommer hem i på kvällen.......

Nu ska jag göra klart middagen och hoppas på att jag får lite sällskap när den är klar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0