Påskafton.....

Den här senaste veckan har gått sååå fort. Jag har varit hos mamma och pappa nästan varje dag. I tisdags åkte jag med mamma och handlade. I onsdags åkte Terese och jag till hennes Faster www.wingren.blogg.se för att lämna värmeljuskopparna som vi hade sparat på hela vintern.

Sen blev det en tur till Flottsbro där vi hämtade Terese bräda eftersom dom har stängt backen för den här säsongen.

I torsdags slutade Sami tidigt, han var först och skrev sitt prov för behöring ingenjör som han klarade galant med 15/15 rätt.

I dag har vi skottat bort all snö som fortfarande låg på altanen och öppnat upp paviljongen. På eftermiddagen åkte vi en 2 timmars tur med hojen. Nu var det inte lika kallt som förra helgen.

I morgon ska Sami och jag på 50års fest i Stuvsta. Det är en kompis till mig som fyller år. Vi har kännt varandra i lite mer än 20 år.

I morgon kommer äntligen Carro hem efter en vecka i Åre.

På måndag ska jag nog åka till Saltsjö-Boo för då fyller ytterliggare en kompis år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0