Fredag och solen skiner

I går åkte min man till Göteborg med Robban. Dom skulle på nåt seminarium. Han kommer hem någon gång på lördag och då ska jag hämta dom på centralen.

Jag och Carro åkte en sväng till Adidas Outlet butiken i Hammarby Sjöstad, Carro handlade lite kläder där.

Sen blev det dags att åka till mamma och pappa för torsdags handlingen.

Det blev en trevlig middag med båda barnen plus en pojkvän, trevligt trevligt.

Terese och T åkte hem till honom efter maten.

Carro och M kom upp vid 21 tiden och frågade och jag hade lust och skjutsa dom in till Medborgarplatsen för dom skulle på "lönevaka". Jag är så snäll så jag gjorde det.

I morse vaknade jag av att Carro hade varit ute med hunden, det tackar jag för.

Nu är hon på en anställnings intervjuv, hoppas det går bra!!!

I kväll blir det fullt hus för då är alla barnen hemma.

I morgon kl 9 är det uppställning ute på gården för då är det dags för gårdsstädning med tillhörande korvgrillning.

Jag kommer att hålla till i sandlådan med grannen hängandes på en kratta.

Nu ska jag snart åka och handla lite så jag kan förbereda maten tills i kväll och i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0