Möten, bak och ny bil

I går var jag först inne på söder på ett till möte på företaget där jag ska arbetsträna. Jag ska jobba hemifrån med telefonen och boka in möten till säljarna. Det ska vara 10 timmar i veckan. Börjar på riktigt nästa vecka, riktigt roligt ska det bli.

När Sami kom hem i går hade han våran nya bil, herregud vilket as. Det är så stor, 7 sitsig Dodge Journey.

Vi tog en runda först till mamma och pappa så dom fick följa med på en tur. Sen åkte vi till R & M tiggde lite kaffe och visade upp skönheten.

Kvällen tillbringade Sami med att läsa instruktionsboken till bilen, vilka finesser det finns.

I dag var jag först med Carro på vc för provtagning sen var det handling för min del. Väl hemma igen så började jag baka matbröd.

I kväll ska vi till Skärholmens kyrka för en Extra Föreningsstämma om våra parkerings problem här i området.

Pappas blodvärde har gått ner lite nu, det blir provtagning varje vecka. Innan tappningen i helgen var hans blodvärde på 199 nu är det på 166. Han ska även trappa ner till 5 st betapred tabletter.

Terese ska till träningen snart och Carro lyser med sin frånvaro.

Ska snart börja fixa middagen så vi hinner äta innan mötet.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Häftig bil. Men det är ju vi som behöver en 7-sitsig bil! Ni är ju oftast bara 2st...

;-)

2009-10-15 @ 08:51:40
URL: http://wingren.blogg.se/
Postat av: Sami

Men Ylva, jag behöver ju få plats med min stora ego... :-D hehe

2009-10-17 @ 19:18:47
Postat av: Ylva Wingren

Tack!

//Ylva

2009-10-19 @ 09:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0