Underbar solig lördag

I morse klockan 7 kom Terese upp och frågade mig hur man kör till Västertorpshallen, hon hade försovit sig så det blev moppen för hennes del.

Jag sov vidare till halv tio när jag hörde att det var någon som gick ut med hunden. Terese hade kommit hem från träningen och började med en hundpromenad.

Vi åt frukost och begav oss till Botkyrka Motorstadion. Vädret var ju jättefint men det vart lite småkallt efter ett tag.
Det är riktigt roligt att kolla när både bilar och atw kör mud race.


Carro är inne på Stadion och kollar på Winter Jam.


Sami, Terese och jag har precis ätit middag och i dag serverades lax, potatis och romsås. GOTT GOTT!!!!

Nu sitter vi och väntar på att Robinson ska börja, det ska bli kul att kolla på.

I morgon ska vi säga GRATTIS till TERESE & DANIEL som har varit tillsammans i 6 månader!

Vi ska även skjutsa mamma och pappa till Birkaterminalen så dom slipper ta färdtjänsten. Hoppas bara att pappa slipper ha så ont under kryssningen så han kan njuta av resan.

På fredag nästa vecka ska Terese vaccineras mot svininfluensan, dom får sprutan i skolan.


Jag är fortfarande i valet och kvalet om jag ska ta sprutan, jag har sådan beslutsångest.

Hoppas alla får en fortsatt mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0