Sovmorgon...

Min måndagmorgon började riktigt bra. Jag fick sovmorgon, jag vaknade och klev upp 9.30. Så himla skönt. Mamma brukar ju alltid ringa 8.30 men eftersom dom är på kryssning så blev det inget samtal idag.

Jag åt frukost och fikade i lugn och ro.

Carro skickade sms och frågade om vi skulle mötas och handla. Så så fick det bli, hoppade på moppen med en extra hjälm och styrde kosan till kurvan och kvantum.


I morgon fyller min lilla bebis HELA 17 år......usch vad tiden går fort. Jag tycker inte det var så länge sedan jag blev inrullad nysnittad till neonatal avdelningen och fick titta och hålla i en liten groda som vägde 995 gr. Nu är hon snart 17 år och längre än sin storasyster.

Om en stund ska jag fixa dagens middag, det blir pannbiff, stekt lök, gräddsås och kokt potatis.

Jag har även gjort min man glad idag (tror jag) genom att boka tid för kunskapsprov/uppkörning.......när det blir får ni veta tids nog.

Nu väntar jag bara på att mamma ska ringa och berätta om kryssningen. Hoppas dom hade det bra och att pappa inte hade så ont.


Kommentarer
Postat av: camilla

Skön morgon du hade =)

Såå spännande med uppkörning och kunskapsprov, önskar dig all lycka

Kram

2009-11-25 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0