Solen skiner

Nu är den här veckan snart slut. Redan torsdag.......

Om en stund ska jag ta en promenad med Zita, sen ska jag hoppa på moppen och möta Carro i SKHLM.
Jag ska passa på och köpa lite fika bröd.

Från början var det meningen att mamma och pappa skulle komma hit ikväll för att gratulera Terese men jag frågade om vi skulle komma till dom i stället. Pappa har ju lite svårt att gå i trappor (vårat vardagsrum o kök är på övre plan) och våra möbler är ju inte så sittvänliga för pappa. Hemma hos dom har ju pappa förhöjningar till stolar och fåtöljer.

Både igår och idag är det övertid för Sami, i går när han kom hem höll Terese och jag på att bli tokiga på honom. Han var så speedad, han var riktigt jobbig.

Nej jag kanske uppdaterar lite senare, nu måste jag ut med hunden så jag hinner till SKHLM till kl 12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0