Jippi det snöar

Det snöar i Stockholm i dag, visserligen små små flingor med det är lite mysigt ändå. Synd bara att det blåser så mycket ute.

Snart ser det kanske ut så här......


Jag har fortfarande riktigt ont, funderar på om jag ska beställa en tid till läkaren så dom kan ta nya prover.

I går fick jag sova ut ordentligt, vaknade 9.15 så skönt.

Pappa var på Karolinska i går och gjorde skelettröntgen och i morgon ska han tillbaka och göra thorax och buk röntgen. Han får även preliminära svar från tisdagen.


Både mamma och pappa fick influensasprutan i måndags, dom fick lite ont i armen och pappa fick liiiite feber, annars har dom inte kännt något.

Terese är ju ledig från skolan på onsdagar (hemstudiedag) men då passar hon på att jobba på sin gamla praktikplats.

Carro är på sitt jobb som vanligt, ikväll ska hon stå och frysa på fotbollsmatchen mellan Djurgården-Assyriska.


Vi ska åka till veterinären med Zita i kväll, Årstakliniken har dropin vaccination 18-20. Det ska bli kul att se deras nya lokaler.


I dag ska jag laga maten som Carro tyckte såg god ut i gårdagens DN sid 27.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0