Grå lördag

I morse var jag så snäll att jag gick upp tillsammans med Sami och Terese. Dom 2 och T´s pappa skulle iväg på handledarutbildningen så lilla fröken kan börja övningssköra.

För Terese del blev det havregrynsgröt till frukost efter att hon varit ute med hunden.

Min värk sitter fortfarande i, det är länge sen jag haft så här ont en längre tid. Ont har jag ju hela tiden med nu har det ju gjort ondare hela tiden.

Jag och hunden tog i allafall en ordentlig promenad på dagen, vi var ute och gick i 1 1/2 timme.


Nu har Terese åkt iväg till innebandyhallen för jobb i caféet med laget.


Sami fick tjänstgöra i köket så vi fick middag. Nu lägger vi i varsin del av soffan  med varsin dator i högsta hugg.


Carro ringde mig precis och grät av smärta, hon tror att hon har fått diskbrock eller ryggskott. Hon kunde knappt resa sig upp ur sängen. M skulle förmodligen åka in med henne till akuten. Stackars mammas älsklig.


I morgon blir det troligtvis en tur till Sigtuna och svärmor. Kanske åker vi förbi brorsan en sväng på vägen hem så Zita får träffa sin "kusin".



Kommentarer
Postat av: camilla

snygg soffa

2009-11-12 @ 23:07:20
URL: http://anncamilladanielson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0