Dimmigt ute

Nu är även den här helgen över, undrar bara vart den tog vägen...

I lördags passade vi på att städa här hemma, det var skönt när det vart gjort. Efter maten åkte Sami jag och hunden hem till mamma och pappa.Dom behövde hjälp med sin dator. Vi fikade och kollade på finalen av Körslaget innan vi åkte hem. Rätt kör vann!

På söndagen började jag dagen med att baka lite limpor och en liten tårta. Vi fick trevligt fika besök av Eva & Tommy. Mycket prat och skratt blev det.

Pratade med mamma som vanligt på morgonen idag, fick reda på att pappa hade blivit dålig på lördagkvällen. En halvtimme efter vi hade åkt hem började han må så illa, han spydde och spydde. Mamma var lite orolig att det kunde vara nåt med hjärtat. Han har gått upp 6 kilo i vikt på kort tid nu och är ordentligt svullen. Fötterna är riktigt svullna, mamma har ju världens problem att få på och av pappas stödstrumpor. Jag såg att han även är väldigt svullen i ansiktet nu. I morgon förmiddag kommer ASIH dit för provtagning så vi får väl se och höra vad dom säger.

Jag hade i allafall tid hos min läkare idag, han såg ut att ha lika ont som jag har. Han gjorde lite tester, bla när jag låg på rygg så löft han upp mina ben och det funkade i 30 grader innan jag skrek. Han skickade en remiss för magnetkamera röntgen. Han trodde det kunde vara för trångt i ryggmärgskanalerna.............


Carro fick sin kallelse till mr, hon ska dit den 2 dec, fan vi hade ju kunnat ligga skavfötters.

Terese är på sin praktik sen ska hon på innebande träning. I helgen var hon på tränarutbildning för Polisens sim.

Nu har vi bara ett problem, vad ska vi köpa till T som fyller 17 år den 24:e?????? Är det inte jag som ska ha presenter istället, det är ju jag som har fött henne.......hmmmm tåls att tänka på.

Nu är det dags att börja med middagen och sen en liten promenad med hunden.

Kommentarer
Postat av: camilla

hur har det gått med din pappa, hoppas att han blev bättre igen

2009-11-25 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0