Åter till det vanliga

Nu är det måndag igenoch som vanligt regnar det. Julstämningen har lite svårt att infinna sig. Julgardinerna och adventsljusstakarna är på plats i allafall.

Sami var lite trött i morse, jag vaknade till av att Terese kom in i vårat sovrum och talade om att klockan var 7. Sami fick lite bråttom och Terese var snäll och gick ut med hunden.


Jag ska in till stan i dag klockan 14 på möte igen. Senare under veckan ska jag försöka köpa lite julklappar, har fått lite förslag av barnen.

Sen är det ju 2 födelsedagar i december också, Stephanie fyller 17 år och Oliver fyller 4 år.

På onsdag är det Carro som ska på magnetröntgen och torsdag är det min tur för samma sak.


Pappa har också massa olika läkarbesök och röntgen den här veckan.

Jag ska ta och ringa till veterinären och kolla upp rabies vaccinationen, vi ska förmodligen tillbringa 1 vecka i Finland i sommar. Det kan ju vara kul att ta med hunden då, vi ska ju på bröllop. Det är Sami´s syster (som bor i Finland) som ska gifta sig.


Kommentarer
Postat av: Sari

tack för kommentaren ang.spikmattan.Nu blev jag ännu mer taggad att testa den.....Kram//Sari

2009-11-30 @ 22:36:05
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: camilla

Är de bra de där spikmattorna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0