1 advent..

I dag är det 1 advent, nu är det inte långt kvar till jul. Sen är det snart sommar igen!!!!!

I går tog min man en ordentlig sovmorgon, han klev upp 12.30........
Efter frukost för hans del packade vi bilen FULL med skräp som vi slängde på återvinningsstationen. Nu kan vi gå in i förrådet utan att behöva klättra.
 

På vägen hem åkte vi förbi Thai restaurangen och köpte med oss god mat hem.

Sami och jag gick över till grannarna en stund för dom behövde hjälp att koppla in sin bastu.

När vi kom hem igen strök jag mina julgardiner till köket och satte upp dom. Terese och Daniel åkte iväg till Kvantum och köpte lite godis som vi kunde smaska på under Robinson.

I dag är både Terese och Carro på utbildning på Flottsbro. Sami har åkt till Viking terminalen för att hämta upp sin pappa och Liisa. Dom har åkt till Lidingö för att träffa Sami´s syster och familj.

Han kommer hem igen efter att ha "dumpat" dom på båten igen i eftermiddag.

Vid 12.30-13 tiden åker Daniel, jag och hunden till Flottsbro och tar en promenad innan det ärdags att hämta Terese som slutar 14.00.
Sen får vi se om Sami kan skjutsa Daniel till bussen eller om det blir t-banan som gäller.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Ha en underbar 1 advent!!!!!

Kommentarer
Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Jag håller med!!!! Jag har också strukit gardiner idag, fyy vad tråkigt det är!!! Kan nog bero på att jag är så dålig på de =)

Hoppas du får en fin söndagskväll!!! Kramar

2009-11-29 @ 19:46:46
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: camilla

Thaimat gotti gotti, det blir det ofta här.

Jag förstörde mina julgardiner, tvättade dem i maskinen fast det fick man inte =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0