Student och Turkiet

Nu är den här helgen över, den har ju varit riktigt lång. I fredags var ju Sami iväg på öl/bastu "fest". Han tillbringade nästan hela lördagen i ryggläge. Han var ju pigg nog att skjutsa in Daniel till City Terminalen, han skulle ju åka hem.

I går åkte vi och handlade allt till Carros studentmottagning, bolaget får vi ta nu i veckan.
Jag har hittat lite recept på smörgåstårtor, så det blir 3 olika. Hoppas bara att dom blir goda eftersom det är första gången jag gör det.

I dag är Terese på sitt jobb/praktik, så även Carro. Jag undrar bara när hon ska hinna hjälpa till att städa här hemma inför fredagen. Då bör man ju vara hemma. Det är ju kul när man kommer in i tvättstugan och det ligger en hel hög med kläder på golvet när tvättkorgen är tom..........hur tänker man då???

I dag ser vädret ut att bli riktigt fint och varmt, hoppas verkligen att det kommer vara bra väder på fredag annars kan det bli lite jobbigt.

Den här veckan är Terese hos sin pappa, vi packade hennes väska igår så det är klart. Måste bara påminna henne om att hon ska ta med sitt pass när hon kommer hit på fredag. Dom ska ju samlas på skolgården klockan 04.00 på lördag. Jag är nästan lite avis, jag vill också åka till solen. Hem kommer dom klockan 02.30 den 6/6.

Nej nu är det dags på en kopp kaffe till så man vaknar till lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0