Länge sedan nu.......

Nu är det riktigt länge sedan jag gjorde en uppdatering i bloggen så jag gör en liten sammanfattning.

I onsdags var jag med mamma, pappa och morfar och kollade på morfars nya boende. Han har fått en ny lägenhet på Rosengården, den är visserligen mindre än den han har nu men det kan inte bli sämre än Skärholmens Servichus.

Allt såg jättemysigt ut, personalen verkade jätte trevliga. Den kan nog underlätta mycket för mamma och veta att morfar verkligen får mat och den omvårdnaden som han betalar för.

Terese har killbesök här i några dagar, just nu är hon på jobbet och jobbar lite extra.

Sami var och hjälpte min bror med ett jobb igår, just nu är han på sitt jobb och direkt efter jobbet i dag ska han hem till sin chef och basta, dricka öl och värma upp poolen. Jag misstänker att morgondagen kommer att gå i bakfyllans tecken...............

I dag kommer det tydligen vara fullt hus här hemma vid middagen, båda tjejerna har "middags dater" med sig.

Min älskade pappa då, jo han har ju haft besök av ASIH nu och båda mina föräldrar tyckte att dom var hur trevliga och mysiga som helst.  Dom ökade upp pappas morfindos lite till, nu har han 200mg av det långtidsvärkande sen tar han korttidsvärkande 4ggr/dag.

På fredag om en vecka tar ju Carro sin student, jag ska ju fixa lite smörgårstårtor för första gången. Hoppas det går bra annars finns ju Mc Donalds 200 meter här ifrån.....

Nu ska jag ta det lugnt en stund innan huset invaderas av folk som ska ha middag.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Fixa mycket mat, vi kommer hungriga! :)

2009-05-25 @ 09:48:29
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0