Torsdag och snart helg igen

I dag har jag inte gjort speciellt mycket. Jag är så trött och har så sjukt ont efter min vistelse i Farsta den här veckan.

Carro och jag tillbringade största delen av dagen med varsin dator i knät. Jag och min kära granne gick en promenad med hunden mitt på dagen. Det vart lite kallt när det snöade.

Nu är i alla fall Carro på jobbet, Sami och jag sitter/ligger i soffan med datorerna och väntar på att Sveriges värsta bilförare ska börja.

I morgon kommer förmodligen svärmor hit och är här med oss i helgen. Eventuellt ska hon ta med sig sitt ena barnbarn Hannah hit också. Svärmor har beställt en varm bastu till kvällen och det ska nog inte vara nåt större problem att fixa.

Terese är hos sin pappa den här veckan, hon kommer hit på måndag igen.

Nej nu är det ryggläge som gäller ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0