Söndag

Sami kom ju hem igen i går kväll efter ca 45 minuters försening. Jag tillbringade kvällen i soffan och kollade på Robinson.

Vi kom i säng vid halv tolv tiden, passade på att ställa fram klockan innan jag somnade. Det märktes att det hade varit en tung/lång dag för min man för jösses vad han snarkade. Jag puttade på honom massor men det "sket" han i.

I dag har vi jag/vi varit ute och kört. Vi åkte till min kompis Anneli och fikade. Eftersom hon bor i Saltsjö-Duvnäs så vart det en tur genom stan. Jag fick köra Hornsgatan, Södermälarstrand, Stadsgårdsleden.Fikastunden varade ett par timmar. Det var jättekul att träffas, det är några år sedan. Det roliga med oss är att när hon bodde i Örebro träffades vi oftare än nu när vi bor i samma stad. Det ska bli ändring på det nu. Så fort jag har mitt körkort så kommer hon önska att hon bodde kvar i Örebro. HAHA

Snart är det inte så lång tid kvar till halkbanan. Det ska bli så kul, jag tycker det är jättekul att slira och sladda.

Nu ska vi snart kolla på Wipeout och skratta i en timme innan vi ska kolla på Van Veeteren.


Kommentarer
Postat av: anna

Jag blir lika rädd för ormen varje gång jag ser den!

2009-03-30 @ 09:50:36
URL: http://annadavidssson.blogg.se/
Postat av: julia

Tack snälla! Hoppas du haft en bra helg!

Kramar

2009-03-30 @ 10:48:03
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0