SOLIGT IDAG!!!!!!!!

I går slutade Terese efter lunch, så med andra ord kom hon hem ganska tidigt. Jag stekte pannkakor till henne som hon skulle ha med sig i matsäck till Romme.

Jag hade tänkt att köra i går kväll men jag hade för ont för det.
I morse gick lilla fröken upp riktigt tidigt eftersom dom skulle samlas i skolan klockan 6. Hon fick skjuts av en kompis som också skulle dit så hon slapp gå.

I dag har hon ringt några gånger för att tala om att hon lever, det går tydligen riktigt bra för henne att åka snowboard.
Jag tror att dom skulle vara hemma vid 20-tiden ikväll.

Jag och min kära granne tog en promenad med Zita i solen idag, vi var ute och gick en 1 1/2 timme, jätteskönt var det.

Du som kallar dig Bloggare som kommenterar min blogg, du kan inte tänka dig att namnge dig??????
Du kanske skulle komma hem till mig en dag och kolla hur jag mår innan du snackar. Du har inte den blekaste aning och hur mycket och vilka värktabletter jag trycker i mig för att över huvud taget ska kunna fungera någorlunda. Vissa saker som jag gör här hemma gör jag för mitt eget välbefinnande. Det är tex inte "tungt" att gå ner till min morfar och sitta där å prata med honom en timme. Att ha min svärmor här en helg är inte heller jobbigt hon är faktisk självgående.
Att jag håller på att ta körkort ja, det kanske är ett problem för dig men det kommer att underlätta väldigt mycket för mig, eftersom då kan jag ta bilen till affären och handla och slipper bära matkassarna.
Jag försöker göra en hel del här hemma men väldigt ofta måste jag avbryta för att vila eller lämna över till mannen eller barnen så dom får slutföra jobbet.

Har du några fortsatta problem eller klagomål på mitt liv föreslår jag att du lämnar din mailadress och ditt namn så kan vi diskutera genom mail istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0